Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.


Snart behöver du ladda ner en nya app för att hantera ditt sparande och dina placeringar

Inom kort kommer vi att genomföra en stor uppdatering av vår app för privatpersoner. Appen får då en rad förbättringar och blir enklare att hitta i. Det du behöver tänka på är att du under en övergångsperiod behöver ytterligare en app – "Sparbanken spara och placera" – för att hantera fonder,
    aktier och andra värdepapper.

Exempelbild

Din nuvarande Sparbank-app uppdateras automatiskt eller manuellt, beroende på vad du har för inställningar i mobilen. När detta är färdigt gör du enligt följande:

1.Ladda ner ”Sparbanken spara och placera” från App Store eller Google Play.

2. Logga in.


Därefter kommer du automatiskt att växla mellan de båda apparna, beroende på vilken funktion du vill använda. Apparna ser lite olika ut, men i princip kommer du att uppleva dem som en och samma app.

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

TELEFONBANKEN

Öppet dygnet runt*
Från Sverige: 0771-22 11 22
Från utlandet: +46 771 22 11 22

KUNDCENTER FÖRETAG

Öppet alla dagar 07.00-23.00*
Från Sverige: 0771-33 44 33
Från utlandet: +46 771 33 44 33

DIGITAL SUPPORT

Öppet dygnet runt*
Från Sverige 0771-97 75 12

SPÄRRA KORT

Öppet dygnet runt
Från Sverige:  08-411 10 11
Från utlandet: +46 8 411 10 11

*Andra öppettider kan förekomma under storhelger

OM BANKEN

Clearing: 8114-1
BIC/Swift: SWEDSESS
GIIN: NQHBSU.99999.SL.752
Bankgiro: 981-1142
Org. nr: 582000-5345
Styrelsens säte: Hedemora

SÖDRA DALARNAS SPARBANK

Hökartorget 5, Box 204
776 28  Hedemora
info@sodradalarnassparbank.se

Telefon: 0225-358 00
facebook.com/sodradalarnassparbank

Tro, hopp och Klöver-logotype